Lékárna – jako odběrné místo pro business

            Kamenných lékáren Dr.Max je po celé republice asi 420 a zhruba ve čtyřech stovkách  z nich si je dnes již možné vyzvednout zásilku z e-shopu největší lékárenské sítě u nás v České republice. Tuto možnost již začala využívat drtivá většina zákazníků.
 logo lékárny
–        O lékárenský sortiment na e-shopu je již dnes opravdu velký zájem.
–        Od začátku letošního roku, do konce srpna e-shop eviduje již tři sta tisíc objednávek, což představuje meziroční růst tři sta procent.
–        Téměř tři čtvrtiny zákazníků e-shopu Dr.Max přitom tvoří ženy a jejich průměrný věk se pohybuje těsně pod třiceti lety. E-shop tedy využívá dominantně úplně jiný okruh klientů než tradiční lékárny a podle všeho se virtuální a kamenný obchod mohou dobře doplňovat.
příprava léků
–        Je jasné, že přes e-shop nelze objednat léky na předpis, zato tam lidé velmi často chodí za přípravky o péči o pleť. A ty v kamenných lékárnách určitě nepředstavují hlavní kategorii zboží. Na e-shopu je jejich podíl na obratu desetinásobně vyšší.
–        Dermokosmetika představuje na lékárenském e-shopu stálici a podobně je tomu u doplňků stravy. Za skokana roku lze označit sportovní přípravky a dietní výživu.
–        I když je řeč o lékárenském e-shopu, samotné léky, u níž výdej není vázán na lékařský předpis, tvoří přibližně dvě desetiny všech objednaných položek. Pokud na sobě člověk pocítí příznaky začínající virózy, většinou to neřeší nákupem přípravku přes internet, ale raději zajde do nejbližší lékárny a vyřeší problém hned tam.
–        Téměř všechny objednávky si zákazníci e-shopu Dr.Max vyzvedávají v lékárnách této sítě. Přesně je to pětaosmdesát procent všech našich klientů, protože vzhledem k šíři sítě je to pohodlné a v klasické lékárně mohou spojit příjemné s užitečným.
–        Při odběru zásilky má zákazník, díky specialistům lékárníkům, garantovanou maximální míru profesionality.
doplněk stravy
–        Do lékáren se zboží dostává ze základny internetového obchodu, který se nachází v Brně a čítá přes deset tisíc různých produktů. Objednávky jsou vyřizovány do druhého dne.
–        Přestože počet e-shopových objednávek roste, zájem o tradiční kamenné lékárny neopadá. Cestu do lékáren tak nacházejí i noví klienti, kterým vyhovuje pořizovat si zboží z pohodlí domova.

Lékárna – jako odběrné místo pro business
4.2 (83.33%)6