Chůze, cyklistika a plavání

Už dlouho se snažíte shodit nějaké to kilo a zpevnit si opět postavu? Určitě Vám každý radí, že nejlepší na obojí je sport. Jenže Vám se už moc nechce dřít někde u nějakého nástroje. Není třeba.
§  Sport přeci nemusí být nutně jen tvrdý dril v posilovně nebo vrcholové snažení na olympiádě.
výlet na kolech
Jedním z nenáročných sportů je určitě pěší turistika. Tento sport je ideální vlastně téměř pro každého, komu nohy dobře slouží a kdo má chuť někam si vyšlápnout. Není potřeba ujít každý den trasu z Prahy do Brna. Stačí půlhodinka denně. Pokud jste na dovolené, můžete si výlety do okolí svůj pobyt zpestřit. Co může být lepšího nežli poznávat nová a nová místa. Mozek se obohacuje o nové zážitky a pokud budete chodit s partnerem, společně prožité chvíle Váš vztah jen upevní. Jestliže jste se rozhodli pro nějaký sport z důvodu odstranění nadbytečných kilogramů, může se Vám zdát obyčejná chůze jako „slabota“. Není to pravda. Při průměrné rychlosti chůze tři a půl kilometru za hodinu spálíte až sto třicet kalorií za půl hodiny. Dobrým pomocníkem při sportovní chůzi jsou dnes tolik oblíbené hole. S nimi musí člověk jít trochu svižněji, jinak by jejich nošení nemělo valného smyslu.
potápění při plachtění

Tělo Vám za pohyb poděkuje

Až budete mít okolí prošlapané a budete si myslet, že už nic nového nepotkáváte, vyměňte hůlky za kolo. I přesto, že nebudete upalovat jako na závodu míru, spálíte za půl hodiny přes dvě stě kalorií. Jízda na kole má i další výhody.
·        Hlavní je určitě ta, že je prevencí kardiovaskulárních onemocnění.
Pokud máte problémy s klouby a předchozí sportovní činnosti se Vám z tohoto důvodu nezamlouvají, nemusíte zoufat. I pro Vás se určitě nějaký ten sport najde. Jedním z těch, které jsou k pohybovému aparátu šetrné, a přesto se při nich dá docela dobře hubnout, je plavání. Půl hodinka plavání má stejný efekt jako půlhodinka jízdy na kole.

Chůze, cyklistika a plavání
Ohodnoťte příspěvek