Chůze, cyklistika a plavání

Chůze, cyklistika a plavání

Už dlouho se snažíte shodit nějaké to kilo a zpevnit si opět postavu? Určitě Vám každý radí, že nejlepší na obojí je sport. Jenže Vám se už moc nechce dřít někde u nějakého nástroje. Není třeba.
§  Sport přeci nemusí být nutně jen tvrdý dril v posilovně nebo vrcholové snažení na olympiádě.
výlet na kolech
Jedním z nenáročných sportů je určitě pěší turistika. Tento sport je ideální vlastně téměř pro každého, komu nohy dobře slouží a kdo má chuť někam si vyšlápnout. Není potřeba ujít každý den trasu z Prahy do Brna. Stačí půlhodinka denně. Pokud jste na dovolené, můžete si výlety do okolí svůj pobyt zpestřit. Co může být lepšího nežli poznávat nová a nová místa. Mozek se obohacuje o nové zážitky a pokud budete chodit s partnerem, společně prožité chvíle Váš vztah jen upevní. Jestliže jste se rozhodli pro nějaký sport z důvodu odstranění nadbytečných kilogramů, může se Vám zdát obyčejná chůze jako „slabota“. Není to pravda. Při průměrné rychlosti chůze tři a půl kilometru za hodinu spálíte až sto třicet kalorií za půl hodiny. Dobrým pomocníkem při sportovní chůzi jsou dnes tolik oblíbené hole. S nimi musí člověk jít trochu svižněji, jinak by jejich nošení nemělo valného smyslu.
potápění při plachtění

Tělo Vám za pohyb poděkuje

Až budete mít okolí prošlapané a budete si myslet, že už nic nového nepotkáváte, vyměňte hůlky za kolo. I přesto, že nebudete upalovat jako na závodu míru, spálíte za půl hodiny přes dvě stě kalorií. Jízda na kole má i další výhody.
·        Hlavní je určitě ta, že je prevencí kardiovaskulárních onemocnění.
Pokud máte problémy s klouby a předchozí sportovní činnosti se Vám z tohoto důvodu nezamlouvají, nemusíte zoufat. I pro Vás se určitě nějaký ten sport najde. Jedním z těch, které jsou k pohybovému aparátu šetrné, a přesto se při nich dá docela dobře hubnout, je plavání. Půl hodinka plavání má stejný efekt jako půlhodinka jízdy na kole.

Previous post Kdo si srkne, pozná pravdu
Next post Je cyklista a cyklista